Czym jest omnichannel?

Omnichannel to termin używany do opisania firm, które działają w oparciu o podejście wielokanałowe. Chodzi o to, że w dzisiejszych czasach konsumenci mają więcej niż kiedykolwiek sposobów na interakcję z marką, a te interakcje muszą być spójne.

 

 W erze cyfrowej jesteśmy nieustannie bombardowani komunikatami reklamowymi od marek, które chcą nas zachęcić do kupna czegoś. Nauczyliśmy się sortować przez hałas i ignorować większość z nich – jeśli firma chce, abyśmy zwrócili na nią uwagę, musi dostarczyć coś wartego naszego czasu i uwagi. Jeśli firma kontaktuje się z nami w jeden sposób, a następnie w inny sposób nie pasuje do nas i wydaje się nie na miejscu lub niezręcznie, możemy się zirytować i całkowicie wyłączyć. Albo, co gorsza, przestaniemy traktować ją poważnie jako firmę.

 

Omnichannel pomaga firmom zachować znaczenie poprzez zapewnienie spójnych doświadczeń we wszystkich kanałach – łącząc najlepsze z tego, co marka ma do zaoferowania w jeden spójny pakiet. Od mediów społecznościowych do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO), od reklam wideo w telewizji do banerów reklamowych na stronach internetowych, które najczęściej odwiedzamy, każdy kanał powinien łączyć się z głównym ośrodkiem, jakim jest strona internetowa firmy. Strona internetowa firmy jest miejscem, gdzie może zaoferować swoje najbardziej solidne treści, z wszystkich swoich produktów i usług wyraźnie wyświetlane z opisami. Więcej podobnych artykułów znajdziesz na stronie https://becomedia.pl/.